fånga dagen

I vanliga fall när folk säger ”detta har varit den värsta dagen i mitt liv” så brukar jag säga såhär: ”Jaha, så om du fick byta ut en enda dag i hela ditt liv så skulle det vara denna? Nej just det!” Men igår var det kanske den värsta dagen i mitt liv. Jag var så bakfull på jobbet att klockorna stannade. Jag led mig genom hela dagen från 11 till 19. Men inget ont som inte har något gott med sig. Det var nämligen så att jag var så bakfull att jag spydde på jobbet. Det är en milstolpe i min karriär då detta aldrig tidigare hänt. Så jag kände mig ändå nöjd med dagen.


Kommentarer
Postat av: din anka-mänd

usch, käka brosk, för giraffer består ju av brosk, de har en lång broskhals och dom kan ju typ inte spy heller för den är ju så lång! det hjälper

2010-01-11 @ 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0