give me your love

Sedan kan jag berätta att jag har gjort alla svenska killar en tjänst. Celebrity Big Brother är nämligen väldigt stort här, tror tittarsiffrorna ligger på 15 miljoner. Det gör att Jonas Altberg aka Basshunter syns och hörs en del. Jag tror också att engelsmännen inte fattar riktigt hur stort skämt han är i Sverige. Alla jag möter vill höra min åsikt om Basshunter och han blir alltid totalsågad och jag hävdar bestämt att ja, visst finns såna killar i Sverige men det är inte majoriteten och sedan ber jag om ursäkt för hans fula accent och tryne å hans vägnar.





Oroa er inte, jag har läget under kontroll!


Kommentarer
Postat av: Frida H

Varför, varför, vaaaaarför bokar alltid min roomie tvätttid utan att fråga mig? och vaaaaaarför varför varför bokar hon alltid kl 06-11 på morgonen? Man ska inte klaga men nu gör jag det ändå.

2010-01-19 @ 10:30:13
Postat av: Frida H

Uppdatera min vän, bara gör det!

2010-01-25 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0