guds gåva till kvinnan

Om ni inte visste vem den perfekta mannen är så kan jag berätta det för er. Han heter nämligen Linus Lindh. Jag har bevis. I förrgår när jag kom hem från jobbet efter stängning så var jag lite trött. Sen när jag öppnade dörren till lägenheten så var det något som inte stämde. Ju längre in jag gick desto konstigare kändes det. Sedan märkte jag vad det var, Linus hade städat HELA lägenheten och till och med hängt upp mina kläder som hade legat på golvet. Diskat som för övrigt är det tråkigaste som finns hade han till och med gjort. Sedan sa jag att jag hade lite ont i ryggen och då fick jag massage i typ en halvtimme. Att få massage är verkligen en av mina favoritsysselsättningar! Dagen innan hade vi lagat mat och Linus stekte världens godaste lammkotletter.

 Nu till saken. Jag tänkte börja hyra ut Linus för ni hör ju själva hur bra han är. Till mina vänner tänkte jag inte ta betalt utan låna ut honom så det är bara att kontakta mig för mer information.




Kommentarer
Postat av: Frida H

Vilken underbar man! När jag kommer kan du få hur mkt massage du vill av mig, jag är en sådan där som haaaaaaatar att få massage men gillar att ge, perfa va? ;)

2010-01-15 @ 13:22:31
Postat av: Frida H

Ps. På denna bilden liknar din vän han där Anastasious blablabla bland annat med i Alla älskar Alice, världens sämsta film. Anyway Anastacious är snygg så det är en komplimang. Me like!!

2010-01-16 @ 00:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0