jag är dyr

På jobbet gör vi en lek ibland, den heter nog ”how much would you take?” så handlar det om hur mycket pengar man skulle ta för att till exempel dricka från mopphinken eller ligga med en äcklig kund. Jag är alltid dyrast. Folk skulle göra saker här för små skamsummor. MEN, när det kommer till leken ”how much would you pay?” för att till exempel få ligga med sin favoritkändis så skulle jag betala mest. Så det jämnar ju ut sig menar jag, alla pengar jag tjänar på att ligga med en äcklig kommer ju till användning när jag ska spendera de på att ligga med min favoritkändis.


Kommentarer
Postat av: Frida H

Alltså vissa personer skulle man (läs: jag) göra vad som helst för att ligga med.. med som du vet är ju jag en flicka av god etik och moral och skulle aldrig kunna vara otrogen.. it sucks :(( MEN om jag varit singel skulle jag lätt, LÄTTTTT!, vara en groupie. Finns det sånna längre? Det finns asmånga jag skulle vara groupie åt. Jag skulle nog blivit ganska slapp!

2010-01-16 @ 00:06:07
Postat av: Frida H

Tell us about the hoppborg!!!

2010-01-17 @ 21:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0