Jag skams

Jag har inte haft internet sa det finns en forklaring men jag skams anda. Dessutom ar det fult att skriva utan a, a och o. Ni fattar. Men detta ar bara temporart. Jag har samlat pa mig sa sjukt mycket material som jag vill dela med mig av. Till exempel sa sag jag en zebramonstrad mini cooper igar dar foraren fick halla i bildorren i svangarna for den flog upp annars. Sen har jag blivit nerdrogad pa en utekvall och hemburen av Linus. Enligt honom och Herman bar han mig som man bar en brud pa brollopsnatten. Vill garna se bildbevis innan jag tror dem men det finns inga. Annars har allt varit bra, pa fredag kommer Madelen! Det ar min forsta gast! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0