Maria Montazami


Jag hittade en intervju i tidningen Amelia med Maria Montazami på internet. Där fick jag svar på några frågor som jag har undrat ända sedan Svenska Hollywoodfruar sändes. Maria Montazami är för övrigt en av mina stora favoriter. Alltså allvarligt, hon är fantastisk!

Här är ett litet utdrag ur intervjun:

Du stylar hem som ska säljas åt Kamran, tycker du själv att du är duktig?
Jag älskar att dekorera hus och är väldigt duktig. Jag har öga för hur allting ska placeras så det flyter i huset.


Varför pratar du som tjuren Ferdinands mamma, Maria?
Jag pratar långsamt för att jag tänker för fort, så jag hinner inte med snacket, så att säga.


Och jag tycker att visst är hon duktig Maria, alla såg väl avsnittet när hon jobbade mellan 9 och 14 med ett hus för att sedan åka och köpa ett kylskåp fullt med famlijens favoritmat. Och hon lever sig in dessutom "Oh look, Steve" *klappar låtsas-Steve på axeln*. Tyvärr dekorerar Maria enligt intervjun bara ett hus i veckan på grund av tidsbrist. 

Och det här med valiumet. Maria har så mycket i huvudet och så mycket som hon vill säga så hon ligger ett steg före kan man säga. när hon har börjat prata om en sak så tänker hon redan på nästa sak hon ska säga. Företagsamt! Det är alltså därför det går lite långsamt ibland men vad gör väl det?


Kommentarer
Postat av: Svenny

Maria ar bast - den riktiga stjarnan i SHF. Looooove hur hon lagger upp bocker och tofsar skit i sina gastrum. Mera Maria, mindre Anka.

2010-01-07 @ 09:02:00
URL: http://jennysvenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0