mitt nya intrument

Kolla på denna klubba. 


Det är ingen vanlig klubba precis, för det första ör den så sjukt god. Kan nog vara en av de, om inte den godaste klubban jag någonsin smakat. Och jag har ändå ätit ganska många klubbor i mina dar. MEN, det är inte bara en klubba, det är en visselpipa också. Trodde vi först, precis som om denna goda klubba bara skulle vara en simpel visselpipa. Nej men kan liksom dra in och ut pinnen så det är mer som en flöjt eller jag skulle nästan säga trombon. Fick den av Linus så jag vet inte var man kan få tag på dem eller vad de kostar men jag kan ta reda på alla info eftersom jag tror den är av allmänt intresse.


Kommentarer
Postat av: Frida H

Alltså jag ska berätta en sak för dig, så fort man ska skriva mer än en kommentar på din blogg så kommer det upp sjukt lång mening som man ska skriva. Du vet sådandär kod. Om det inte vore så att jag gillar dig så skulle jag aldrig orkat. Men nu gör jag ju det men liksom, det är effort bakom varje kommentar!! Sjukt fin klubba. Den där Linus verkar verkligen toppen ;)

2010-01-17 @ 23:06:07
Postat av: madelen

Det skulle vara fint om vi skulle vara gatumusikanter med sådana... om två veckor!

Seriöst.

2010-01-23 @ 23:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0