slut

Idag hände en väldigt underbar sak. Jag låg hemma i sängen och kollade på celebrity big brother när telefonen ringde. Eftersom jag precis pratat med pappa trodde jag att han ville något mer så jag svarade på svenska. Men det var inte pappa, det var någon annan. En engelsk kille som verkade förvånad över att jag inte mindes honom. Han frågade om jag kom ihåg honom från i fredags och jag sa ja. Självfallet gör jag inte det. Jag har alltså gett ut mitt nummer till en random kille som dessutom har mage att ringa tillbaka. Tro mig att det inte händer ofta om ens någonsin att jag ger ut mitt nummer då jag inte ser någon mening med det. Tänk då hur full jag måste ha varit i fredags. Vilken slampa jag är. Skämmes!


Kommentarer
Postat av: Jen

ja usch, "en slyna med väldigt höga tankar om sig själv" var det inte så, lovisa?

2010-01-11 @ 19:10:08
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Frida H

Haha vilken slyna du är fröken berglund ;) I like!!

2010-01-11 @ 23:32:42
Postat av: jocke

du är min slampa!

2010-01-12 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0