stor i japan

Joe på mitt jobb som jag gillar hur mycket som helst, det är han som ser tuff ut men som är en mjukis. Han spelar i ett band, lite lugn indierock sådär. Nu ska de göra två stycken musikvideor, i den ena ska Joe filma massa olika människor som gör ett varsitt partytrick och sedan klippa ihop det. Han frågade om jag hade några partytrick att bjuda på och sedan kom han på min mustasch. Jag har ju inga partytrick sådär förutom den men sedan kom jag på! Min högra fot är helt normal och där vickar jag på tårna upp och ner som vilken normal människa som helst. Men på vänsterfoten där är det något fel på min stortå så den vickar i sidled om ni fattar. Jag visade Joe och han tappade helt all sans. Han tyckte det var fantastiskt så jag är numera blivande stjärna i en musikvideo, allt tack vare en tatuering som blev påkommen på fyllan och en missbildad stortå.





Kommentarer
Postat av: Frida H

Det är nog inte riktigt okej att skriva såhär.. men ändå: JAG ÄLSKAR DIN DAGENS OUTFIT på denna bild. Var kommer kjolen ifrån!?!?!?!

2010-01-17 @ 23:03:16
Postat av: Frida H

Ps. Jag vill med vara med i musikvideo!! ds.

2010-01-17 @ 23:03:46
Postat av: Jen

1. Det där måste vara en av de absolut finaste bilderna jag sett på dig!

2. Varför har inte jag sett din stortå vicka sådär?! Jag, som t o m har opererat den! (med en väldigt smutsig nål, egentligen borde den blivit infekterad) Eller var det högerfoten kanske? Men ändå!

3. Svara på mitt mail nån gång kvinna ;)

2010-01-19 @ 00:22:13
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0