Varfor folk ar folk

Jag har nyss kommit over lite kunskap som jag tror kan hjalpa andra i min sits och darfor vill jag garna dela med mig. Alla som har jobbar eller har jobbar inom serviceindustrin vet att det finns valdigt manga idioter dar ute. Dessa kallas i folkmun for just folk. Haromdagen sag jag en jattesur kvinna pa stan, jag tog mig en titt och pa fotterna hade hon ett par ballerinaskor nar det var ca 5 minus ute. Idag serverade jag en jattesur kvinna och vad hade hon pa fotterna om inte ballerinaskor. Det ar ca tva minus ute idag. Jag har darmed dragit slutsatsen att dessa kvinnor var sura for att de fros om fotterna. En annan kvinna jag serverade idag var sa arg och sur att jag tror hon maste haft vaginal prolapse (jag vet inte namnet pa sjukdomen pa svenska). Mest trist for henne och inte alls trist for mig om man tanker lite pa det.
Min uppmaning, leta fel hos idoter eller sura manniskor. Agra eller otrevliga folk har oftast en anledning. Se sjalv.







Victoria Beckham, alltid sur. Hon ar hungrig.







Brad Pitt, pruken. Han har en jatteful fru.







Jennifer Garner, sur. Hon ar ledsen for att hon ar gift med Ben Afflek. Och for att hon inte ar en riktig kandis.




Men sen har vi de glada ocksa, de ar det roligt och servera och de ar oftast trevliga for att de har sa mycket trevligt att vara glada for i sina liv. Kolla har.






George Clooney



George Clooney, jatteglad. Han har ett jatteroligt jobb och en sjysst frisyr, sarskilt for 50.







Sienna Miller, glad och lycklig. Hon har fint har och att hon far umgas med Spike fran Nottig Hill.







Jessica Simpson, superglad. Har inget att vara glad for men det vet hon inte om sa hon ar glad anda.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken tur att du lämnade en comment i min blogg så att jag klickade in här och fick mig ett gott skratt åt surtanterna! De finns verkligen över allt. Och så att du vet: Livmoderframfall. That's the name.

Ps. Välkommen tillbaka!

2011-01-23 @ 02:22:58
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0