Hard work

Jag har jobbar i 13 timmar och ändå är jag pigg och glad! Jag har även köpt mycket saker här i Norge som de tog en sådan saftig summa pengar för. Det fick mig inte alls att må dåligt så jag är nog inne i en positiv kurva. Alltså uppe på toppen och inte nere i dalen. Öronpropparna jag köpte kostade 59 NOK för 3 par. Det är sådana vanliga gula och inget fancy eller så. Jag köpte 6 ägg för dryga 50-lappen som jag tappade på golvet när jag kom hem. Jag har aldrig tappat ägg innan så jag visste inte att det var så svårt att få upp! Man var tvungen att ha både papper och stekspade.






Till detta inlägget bjuder jag på en bild från nyårsafton 2009/2010. Första gången jag har lösögonfransar på mig. Har haft det en gång sedan dess.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0