Utan socker i två dagar försmäktar vi på detta berg

Jag bestämde igår, men viss övertygelse från Lisa och Pernilla att det var dags att ge upp socker. Som min vänner vet är det grundpelaren i min föda. Jag äter ofta glass eller Almondytårta till frukost. Saft eller läsk till det. Helst saft eftersom jag inte gillar kolsyra på morgonen. Vidare på luchen som ofta består av riktig mat sp blir det saft eller läsk och sedan såklart dessert. Middagen liknar frukosten. Sedan alla mellanmål på det. Men jag tänkte att jag fixar detta. Just nu mår jag så dåligt att jag inte orkar skriva mer men jag ska berätta dag för dag hur det går. 



Jag låter mitt leende tala för dig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0