IM A CELEBRITY

Det går inte så bra för mig just nu. Jag skulle ju bli känd och nu bor jag på ett berg. Jag trivs verkligen men det är inte så bra PR för mig själv. Jag tänkte ju först bara bli rik men jag vill ju bli känd också och det är lite knepigare! Bloggen hade ju kunnat vara ett verktyg men jag har inte tillräckligt stora bröst. Sedan kan man ju hänga med kändisar men det finns inga sådana här. Sedan kan man ju hänga på innehak men det finns inga sådana här heller.




Notting Hill, ganska inne men dåligt med celebs den dagen.
(update; såg Brian May från Queen på kvällen sen) 






Nobu i Mayfair. Så sjukligt kändistätt men ingen den dagen heller. Förutom typ en fotbollsspelare och nån gammal skådis. Så tråkigt va, jag vill ju träffa Donald Trump, Matt Damon, Kate Moss eller Maria Montazami.






Köpenhamn, trevligt men so and so med kändisar.





Beata. En väldigt fin vän men inte känd. Ännu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0