What the hell

Idag var jag på hotellets spa och låg i bubbelpoolen. Visste ni förresten att ordet spa kommer från staden Spa i Belgien. Det gjorde ni kanske men det gjorde inte jag innan jag googlade. I alla fall så frågade jag en av tjejerna där om jag fick personalrabatt på hudvårdsprodukterna. Hon stod typ en en och en halv meter ifrån mig i lite dåligt ljus och jag sa att jag behövde en hudkräm. Hon slängde ett getöga på mig sen sa hon "ja, jag ser ju hur torr din hud är och vi har en jättebra till dig som du borde prova. What the hell liksom har de såna tränade ögon. Det värsta var ju att den inte är alls så torr som den brukar vara. Jag hade ju smort och allt!






Kommentarer
Postat av: Davve G

Lovisa! Läste din blogg och gissa vad som dök upp i en reklamruta? En banner som sade att jag var den miljonte besökaren - nu väntar jag bara på min Ipad 2 som jag vann! Hade aldrig lyckats om det inte varit för din blogg, tusen tack!

2011-11-05 @ 01:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0